fbpx

 

 

 

 

 

Training Customer Care

Stim ca cel mai bun proces de invatare ajuta la obtinerea progreselor tangibile atat pentru participanti, cat si pentru companii.
De aceea am ales sa cream training-urile dupa principiul „Centrat pe Participant, Bazat pe Rezultate”.
Din experienta noastra, am invatat ca pentru a obtine cele mai bune rezultate trebuie sa ne concentram pe nevoile, dorintele, temerile, problemele si trasaturile participantilor.
Daca mare parte din training-urile din piata se concentreaza pe transmiterea si comunicarea informatiilor, noi am ales
Training-ul si Transformarea Participantilor.
In viziunea noastra, transformarea participantilor inseamna crearea unor schimbari in atitudinea participantilor astfel incat sa poata reproduce comportamentele invatate cu erori mai putine, viteza mai mare si in conditii mai solicitante.
Urmarim ca participantii sa actioneze si sa obtina rezultate.

De ce sa alegi acest Training

Experienta si practica noastra ne recomanda pentru Training-ul Customer Care orientat spre imbunatatirea calitatii serviciilor si relatiilor cu clientii companiei, care te va ajuta sa cresti gradul de safisfactie al clientilor tai si al recomandarilor primite, invatand cursantii:
Sa faca o prima impresie pozitiva
Sa foloseasca eficient limbajul nonverbal, paraverbal si verbal

AFLA MAI MULTE

Cui se Adreseaza acest Training

Training-ul Customer Care se adreseaza tuturor persoanelor/angajatilor care intra in contact direct cu clientii companiei si celor care doresc sa dobandeasca abilitati fundamentale in furnizarea unor servicii exceptionale catre clienti.
Oferindu-le clientilor tai experiente exceptionale atunci cand cumpara de la tine, ii poti transforma intr-o unealta de marketing extrem de eficienta.

Afla Mai Multe

Ce Beneficii obtin Angajatii Tai

La finalul Training-ului de Customer Care, angajatii tai vor sti:
Sa isi concentreze atentia pe client
Sa stabileasca cu clientul o relatie
Sa “Citeasca” omul, astfel incat sa il poata incanta
Sa ii dea acestuia senzatia ca este cel mai important om din lume
Sa il loializeze, determinandu-l sa revina in locatie si sa recomande

Afla Mai Multe

Ce Beneficii Obtine Compania Ta

Urmare a participarii angajatilor tai la Training vei dobandi urmatoarele:
Clienti mai fericiti si multumiti
Recomandari mai multe
Mai multi clienti
Venituri mai mari
Mai putine reclamatii si plangeri

Afla Mai Multe

Cat dureaza acest Training

 

 

16 ore de maxima densitate,

adica doua zile pline de lucruri utile sau,

dupa nevoi, mai multe sesiuni scurte

intinse pe durata de pana la o saptamana.

Nu lasa timpul sa treaca!

Intr-o lume concurentiala, Loialitatea Clientilor este una dintre caile catre Profit!

Cere o oferta
Back to home

Parteneri

pullmantur
royal-caribbean
azamara
carnival
costa
celebrity-cruises
seachefs
sakare
norwegian
star
tuicruises
clubmed
Paste your AdWords Remarketing code here