fbpx

Receptionist | River Ships

Inapoi la Joburi

Post: Receptionist (vorbitor de limba Germana)

Locatie Job: Pe Nave de Croaziera Fluviale | Sezon 2021

Informatii Contractuale

Locul de munca: la bordul unei nave de croaziera, pe rauri;

Contract – post permanent:  Pe perioada sezonului Martie – Decembrie; Vacanta: La 30 de zile lucrate, 7 zile de vacanta;

Contract – post de inlocuitor: pe perioada vacantei celui de pe postul permanent;

Venituri: contracte europene, cu toate taxele platite si beneficiile aferente; venituri in EURO in functie de postul obtinut;

Facilitati:

  • cazarea (in cabina de 1-2 persoane in functie de postul oferit de companie), mesele si servicii medicale sunt asigurate gratuit la bord;
  • avantaj: companiile de River Cruises platesc biletul de avion pentru imbarcare debarcare;
  • nu aveti nevoie  viza pentru imbarcare; 
  • costuri minime pentru plecare (analize medicale, test COVID)

Program de lucru: 7 zile pe saptamana, aproximativ 10 ore /zi, cu pauze intre mesele principale (mic dejun, pranz si cina).

Criterii de Selectie

  • Studii medii;
  • Cunoasterea limbii Germane la nivel conversational;
  • Cunoasterea unei alte limbi europene reprezinta un avantaj: engleza, franceza, italiana, spaniola, etc.
  • Experienta profesionala anterioara in domeniul postului solicitat;
  • Experienta anterioara pe vase de croaziera constituie avantaj;
  • Excelente abilitati de relationare si comunicare;
  • Atitudine marcata de seriozitate si o abordare orientata spre client;
  • Personalitate amabila, comunicativa, entuziasta;
  • Capacitate de integrare intr-o echipa.

Descriere Job

  • Principala activitate consta in asigurarea unui grad de satisfactie totala in randul oaspetilor, prin intermediul unor servicii personalizate, care vor crea o experienta memorabila;
  • Acest rol presupune utilizarea abilitatiilor remarcabile de solutionare a problemelor, capacitatea profunda de ascultare, comunicarea eficienta si abilitati organizatorice, precum si abilitati sociale;
  • Receptionerul solutioneaza cu succes toate provocariile si preocuparile aparute, luand initiativa si identifica in mod proactiv solutiile necesare;
  • Asigura toate serviciile Biroului de Relaţii cu Clientii / Receptie, dar fara a se limita la bagaje pierdute, modificari ale cabinelor, obiecte pierdute si regasite, tiparirea si emiterea cardurilor de oaspeti in croaziera, precum si transmiterea anunturilor;
  • Raspunde la solicitarile legate de serviciile de Relatii cu Clientii, precum si cu privire la informatiile cu caracter general;
  • Raspunde la problemele ridicate de oaspeti, intr–o maniera respectuoasa, profesionista si pozitiva, dand dovada de empatie si ascultand in mod activ ceea ce i se comunica;
  • Preia toate aceste probleme ale oaspetilor, urmarindu–le si asigurandu–se ca toate aceste plangeri se solutioneaza spre satisfactia oaspetilor respectivi;
  • Se tine la curent cu toate evenimentele obisnuite si cu ceremoniile speciale de la bordul vasului, analizand toate sursele disponibile (Programul Zilnic al vasului, etc.) pentru a le furniza oaspetilor informatii precise, pentru a putea raspunde la intrebari si pentru a administra solicitarile cu caracter special.

Ultimele Joburi | Newsletter

Abonare la Newsletter

Pentru a fi la curent cu Noutatile si Serviciile pe care dorim sa le promovam, te invitam sa te abonezi la newsletter-ul nostru.

Daca esti in cautarea celei mai bune oportunitati pentru cariera ta, afli primul care sunt Joburile pentru care recrutam, despre promotiile la Consilierea in  Cariera - Evaluarea Personalitatii si a Aptitudinilor sau Training-urile pe care le organizam.

Introdu o adresa de e-mail in formularul de mai jos si apasa butonul „Abonare”. Adresa ta de email este in siguranta pentru ca ne respectam clientii.
Citeste Politica de Confidentialitate Aici

 

Back to home

Parteneri

pullmantur
royal-caribbean
azamara
carnival
costa
celebrity-cruises
seachefs
sakare
norwegian
star
tuicruises
clubmed
Paste your AdWords Remarketing code here