fbpx

Consilier Vanzari Magazin | Heinemann – Carnival Cruise Line

Inapoi la Joburi

Post: Consilier Vanzari

Sales Associate | Promotional Ambassador | Watch Specialist | Liquor & Tobacco Specialist | Perfume & Cosmetics Specialist | Assistant Shop Manager | Shop Manager

Compania angajatoare: Heinemann | Carnival Cruise Line

Locatie Job: Pe Vase de Croaziera

Status Job: Permanent

Informatii Contractuale

Locul de munca: la bordul unui vas de croaziera al companiei Carnival Cruise Lines, angajat al Companiei Heinemann, Concesionar pentru Magazine/Shop-uri;

Contract:  6-7 luni, cu posibilitatea prelungirii dupa terminarea contractului;

Vacanta:  2 luni intre contracte;

Venituri: in functie de postul obtinut, compus din salariu de baza plus comision din vanzari;

Facilitati: cazarea (in cabina de 2 persoane), mesele si servicii medicale sunt asigurate gratuit la bord;

Program de lucru: 7 zile pe saptamana, aproximativ 10 ore /zi, cu pauze pentru mesele principale (mic dejun, pranz si cina);

Video Recruitment |  Carnival Cruise Lines

Descriere Job

Personal Vanzari | Heinemann – Carnival Cruise Line

 Personal Vanzari consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor de vanzare.

Obligatii si responsabilitati:

  • Demonstreaza un nivel ridicat de cunostinte a produselor in vederea promovarii si vanzarii eficiente a lor. Se adapteaza usor diferitelor tipuri de clienti prin intermediul flexibilitatii in abordarea lor;
  • Ajuta clientii sa achizitioneze produse prin castigarea increderii acestora, oferindu-le sugestii si raspunsuri la orice intrebare care ii este adresata;
  • Este responsabil pentru organizarea magazinului si a spatiilor de depozitare;
  • Mentine curatenia si ordinea in magazin;
  • Se implica activ in campanii promotionale pentru stimularea vanzariilor in magazin si cresterea vanzarilor;
  • Gestioneaza aranjarea raioanelor de marfa din magazin;
  • Raporteaza direct catre Managerului de magazin.

Fisa Postului | Sales Associate

Ambasador Promotional

Ambasadorul promotional conduce vanzarile si traficul oaspetilor in magazin cu ajutorul abilitatilor sale excelente de comunicare, entuziasm, promovarea evenimentelor  si consolidarea relatiilor.

Sarcini si responsabilitati:

  • Intelege planificarea promotiilor si programul evenimentelor pentru a spori vanzarile de produse si a mari traficul de oaspeti in magazin;
  • Identifica oportunitatile de promovare incrucisata si promoveaza promotiile programate din magazin;
  • Dezvolta relatii cu alti furnizori de la bord si cu alti parteneri de croaziera pentru desfasurarea de evenimente in scopul de a conduce oaspetii catre magazin;
  • Lucreaza sub conducerea Managerului de Magazin pentru a sporii vanzariile in magazin si de a promova marciile specifice produselor prin intermediul evenimentelor;
  • Trebuie sa fie o pesoana multitask care sa-si asume sarcini suplimentare, dupa cum este necesar.

Fisa Postului | Promotional Ambassador

Specialist Ceasuri

Specialistul Ceasuri consilieaza clientii in vederea vanzarilor de ceasuri de lux din magazinele Heinemann

Are cunostinte excelente despre ceasuri, tendinte vestimentare si ofera servicii excelente tuturor clientilor magazinului.

Sarcini si responsabilitati:

  • Demonstreaza un nivel ridicat de cunostinte despre produse pentru promovarea si vanzarea eficienta;
  • Comunica eficient caracteristicile produsului, distinge marcile si identifica cel mai bun produs pentru fiecare client;
  • Lucreaza sub conducerea Managerului de magazin  pentru a se asigura ca ceasurile sunt afisate intr-o maniera atragatoare din punct de vedere vizual  pentru a maximiza vanzarile;
  • Mentine inventarul magazinului, verifica periodic stocurile din magazin si anticipeaza cererea clientilor;
  • Mentine un mediu de lucru sigur si curat;
  • Trebuie sa fie pregatit pentru a face mai multe activitati si sa isi asume sarcini suplimentare, dupa cum este necesar (inclusiv sarcinile de siguranta ale navelor).

Fisa Postului | Watch Specialist

Specialist Bauturi si Tutun

Specialistul in bauturi si tutun conduce vanzarile de bauturi si produse din tutun  din cadrul magazinului Heinemann de la bordul Navelor de Croaziera.
El detine cunostinte excelente despre produse, are abilitati organizationale si ofera servicii excelente clientilor magazinului.

Sarcini si responsabilitati:

  •  Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in masura sa informeze clientul despre toate produsele;
  •  Comunica eficient caracteristicile produsului, distinge intre marci si identifica cel mai bun produs pentru fiecare client;
  •  Se asigura ca toti clientii sunt la curent cu obiectele si evenimentele promotionale;
  •  Lucreaza sub conducerea Managerului de magazin pentru a se asigura ca marfa este afisata intr-o maniera atragatoare din punct de vedere vizual si comercializate pentru a maximiza vanzarile;
  •  Este responsabil de curatenia si organizarea zonei sale din magazin;
  •  Raspunde de asigurarea existentei unei oferte optime de produse si recomanda un stoc suplimentar cand este necesar; in special la produsele care au fost identificate drept „cele mai vandute”;
  •  Raspunde de organizarea livrarilor de bauturi catre oaspeti in ultima zi de croaziera;
  • Trebuie sa fie pregatit pentru a face multitask si pentru a-si asuma sarcini suplimentare, dupa cum este necesar (inclusiv sarcinile de siguranta ale navelor).

Fisa Postului | Liquor & Tobacco Specialist

Specialist Parfumuri si Cosmetice

Specialistul in parfumuri si cosmetice conduce vanzarile de produse cosmetice, parfumuri și articole conexe din cadrul Heinemann.

Sarcini si responsabilitati:

  • Demonstreaza un nivel ridicat de cunostinte despre produse in vederea promovarii si vanzarii eficiente;
  • Comunica eficient caracteristicile produsului, distinge marci si identifica cel mai bun produs pentru fiecare client;
  • Lucreaza sub conducerea Managerului de magazin pentru a se asigura ca produsele sunt afisate intr-o maniera atragatoare din punct de vedere vizual;
  • Raspunde pentru asigurarea existentei unei oferte optime de produse si recomanda un inventar suplimentar cand este necesar; in special la produsele care au fost identificate drept „cele mai vandute”;
  • Trebuie să fie pregatit sa fac mai multe activitati si sa-si asume sarcini suplimentare, dupa cum este necesar (inclusiv taxele de siguranta a navelor).

Fisa Postului | Perfume & Cosmetics Specialist

Asistent Shop Manager

Asistentul Managerului ajuta Managerul de magazin in executarea atributiilor zilnice in magazinul Heinemann  de la bordul Navei de Croaziera.

El ajuta personalul de la conducere, analizeaza cifrele vanzarilor si conduce vanzarile produselor.

Sarcini si responsabilitati:

  • Asista managerul magazinului in conducerea, antrenarea si indrumarea personalului magazinului;
  • Analizeaza cifrele de vanzare si ajuta managerul magazinului in identificarea deficientelor de performanta a personalului sau in alte situatii care afecteaza vanzarile;
  • Se asigura ca magazinele ating obiectivele de vanzare si respecta asteptarile de performanta;
  • Intelege nevoile clientilor si identifica tendintele in vanzare;
  • Ofera indrumare si coaching personalului magazinului, dupa cum considera necesar;
  • Trebuie sa fie pregatit sa faca mai multe activitati si sa-si asume sarcini suplimentare, dupa cum este necesar (inclusiv taxele de siguranta a navelor).

Fisa Postului | Assistant Shop Manager

Manager de magazin

 Managerul de magazin este responsabil de operatiunile zilnice ale magazinului de la bordul Navei.

El are capacitatea de a ajuta personalul din magazin, de a analiza cifrele vanzarilor, de a executa strategii de vanzare si de a conduce vanzarile.

Sarcini si responsabilitati:

  • Va conduce, antrena si motiva personalul magazinului impreuna cu sprijinul asistentului managerului de magazin;
  • Va analiza cifrele din vanzari, va identifica zonele cu deficiente de performanta ale personalului, sortimente de produsele sau alte arii care afecteaza vanzarile si recomanda / executa strategii de imbunatatire;
  • Se asigura ca magazinele ating obiectivele de vanzare si ca respecta asteptarile de performanta;
  • Intelege nevoile clientilor si identifica tendintele in cumparare;
  • Ofera indrumare si coaching personalului magazinului, inclusiv actiuni disciplinare in conformitate cu procedurile de la bord atunci cand este necesar;
  • Trebuie sa fie pregatit sa faca multitask si sa-si asume sarcini suplimentare, dupa cum este necesar (inclusiv taxele de siguranta a navelor).

Fisa Postului | Shop Manager

Criterii de Selectie

  • Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
  • Experienta profesionala anterioara si/sau cunostinte in domeniul postului solicitat;
  • Experienta anterioara pe vase de croaziera constituie avantaj;
  • Atitutine pozitiva, spirit de initiativa, abilitati in relatii cu clientul, comunicare si lucru in echipa, entuziasm, dornic de a experimenta si de a evolua in toate aspectele, personal si profesional;

Cerinte Specifice:

  • Test de Limba Engleza online, Marlins;
  • Talent Plus Test online.
  • Personalitate placuta, atitudine primitoare, pozitiva, motivata;

Info Companie Angajatoare | Carnival Cruise Line

carnival

Carnival Cruise Line a luat nastere in 1972 in Miami, cu un singur vas, Mardi Gras, cunoscut inainte ca Empress of Canada, dezvoltand conceptul de Fun Ship (Vapor Amuzant). De-a lungul anilor compania a achizitionat si construit mai multe nave, printre care MS Carnival Destiny – cel mai mare vas de pasageri construit vreodata si Elation impreuna cu Paradise.

Detalii Companie

Aplica pentru acest Job

Inregistreaza-te in baza de date

Ultimele Joburi | Newsletter

Abonare la Newsletter

Pentru a fi la curent cu Noutatile si Serviciile pe care dorim sa le promovam, te invitam sa te abonezi la newsletter-ul nostru.

Daca esti in cautarea celei mai bune oportunitati pentru cariera ta, afli primul care sunt Joburile pentru care recrutam, despre promotiile la Consilierea in  Cariera - Evaluarea Personalitatii si a Aptitudinilor sau Training-urile pe care le organizam.

Introdu o adresa de e-mail in formularul de mai jos si apasa butonul „Abonare”. Adresa ta de email este in siguranta pentru ca ne respectam clientii.
Citeste Politica de Confidentialitate Aici

 

Intrebari Frecvente | FAQ

1. De ce sa aleg un job pe un vas de croaziera?

Sunt foarte multi oameni care considera ca a calatori si a fi platit pentru acest lucru este jobul ideal.

Daca iti doresti un astfel de job, in care sa ai posibilitatea sa cutreieri lumea, sa vezi locuri in care ai visat sa ajungi, sa cunosti oameni de culturi si nationalitati diferite, sa ai parte de experiente minunate dar sa si castigi bani…

  • Vei castiga un salariu consistent;
  • Vei avea costurile pentru masa si cazare asigurate;
  • Vei calatori si vei putea admira frumusetile din mai multe tari, pe toata durata calatoriei. Desi cea mai mare parte a timpului o vei petrece la bordul vasului, vei avea ocazia sa ajungi sa vizitezi imprejurimile tarilor din timpul croazierelor;
  • Vei lucra intr-un mediu multicultural si vei cunoaste persoane din zeci de tari diferite;
  • Iti vei dezvolta abilitatile de comunicare, socializare dar si cele profesionale;
  • Vei iesi din zona ta de confort si te vei obisnui cu un stil de viata dinamic;
  • Ai oportunitatea de ati construi o cariera profesionala, intr-un mediu de lucru cu servicii de 5 stele.

Back to home

Parteneri

pullmantur
royal-caribbean
azamara
carnival
costa
celebrity-cruises
seachefs
sakare
norwegian
star
tuicruises
clubmed
Paste your AdWords Remarketing code here