Training Customer Care

La Job Selection HR stim ca cel mai bun proces de invatare ajuta la obtinerea progreselor tangibile atat pentru participanti, cat si pentru companii. De aceea am ales sa cream training-urile dupa principiul „Centrat pe Participant, Bazat pe Rezultate”.

Din experienta noastra, am invatat ca pentru a obtine cele mai bune rezultate trebuie sa ne concentram pe nevoile, dorintele, temerile, problemele si trasaturile participantilor.

Daca mare parte din trainingurile din piata se concentreaza pe transmiterea si comunicarea informatiilor, noi am ales Training-ul și Transformarea Participantilor.

In viziunea noastra, transformarea participantilor inseamna crearea unor schimbari in atitudinea participantilor astfel incat sa poata reproduce comportamentele invatate cu erori mai putine, viteza mai mare si in conditii mai solicitante. Urmarim ca participantii sa actioneze si sa obtina rezultate.

De ce sa Alegeti Training-ul Customer Care ?

Experienta si practica noastra ne recomanda pentru Training-ul Customer Care orientat spre imbunatatirea calitatii serviciilor si relatiilor cu clientii companiei, care va ajuta sa cresteti gradul de safisfactie al clientilor dumneavoastra si al recomandarilor primite invatand cursantii:

  • sa faca o prima impresie pozitiva;
  • sa foloseasca eficient limbajul nonverbal, paraverbal si verbal;
  • sa intampine si sa se desparta eficient de clienti;
  • sa ofere indicatii si explicatii clare;
  • sa creeze legaturi puternice cu clientii pentru a creste gradul de satisfactie si de fidelizare al acestora;
  • sa refuze frumos un client;
  • sa gestioneze eficient situatiile tensionate cu clientii nervosi.

Clientul este principalul motiv pentru care aveti de lucru. Furnizarea unor servicii exceptionale nu ar trebui sa fie o intamplare, ci un standard.

Cui se Adreseaza?

Training-ul Customer Care se adreseaza tuturor angajatilor care intra in contact direct cu clientii companiei si celor care doresc sa dobandeasca abilitati fundamentale in furnizarea unor servicii exceptionale catre clienti.

Oferindu-le clientilor tai experiente exceptionale atunci cand cumpara de la tine, ii poti transforma intr-o unealta de marketing extrem de eficienta. Cand alti clienti potentiali aud lucruri pozitive despre afacerea ta, cresc sansele ca si acestia, la randul lor, sa devina clientii tai. De pe urma unor persoane profesioniste in serviciul de relatii cu clientii beneficiaza toata lumea: clientii, angajatii si compania.

Beneficiile Angajatilor Participanti la Training

La finalul cursului, angajatii dumneavoastra vor sti:

  • sa isi concentreze atentia pe client;
  • sa stabileasca cu clientul o relatie;
  • sa “citeasca” omul, astfel incat sa il poata incanta;
  • sa ii dea acestuia senzatia ca este cel mai important om din lume;
  • sa il loializeze, determinandu-l sa revina in locatie si sa recomande unitatea si cunostintelor lui;
  • sa inteleaga si sa practice lucrul in echipa, spre bunastarea organizatiei;
  • sa inteleaga necesitatea disciplinei, sa o accepte si să o aplice.

Intr-un mod deschis, relaxat, interactiv dar foarte aplicativ, angajatii dumneavoastra vor invata cum sa aduca Satisfactie Clientului!

La finalul trainingului, veti avea o echipa profesionista, motivata, si gata sa surprinda piata, diferentiindu-se printr-o Atitudine Potrivita Fata de Clienti!

Beneficiile Companiei

Urmare a participarii angajatilor dumneavoastra la Training veti dobandi urmatoarele:

  • clienti mai fericiti si multumiti;
  • recomandari mai multe;
  • clienti mai multi;
  • venituri mai mari;
  • reclamati si plangeri mai putine;
  • imagine mai buna;
  • angajati mai responsabili;
  • fluctuatie redusa de personal;
  • cultura organizationala orientata spre angajat.

Cat Dureaza Cursul ?

16 ore de maxima densitate, adica doua zile pline de lucruri utile sau, dupa nevoi, mai multe sesiuni scurte intinse pe durata de pana la o saptamana.

Nu lasati timpul sa treaca! Intr-o lume concurentiala, Loialitatea Clientilor este una dintre caile catre Profit !

Pentru mai multe detalii despre Training Customer Care si inscriere, contactati-ne la e-mail: training@jobselection.ro

 

Back to home

Parteneri

pullmantur
royal-caribbean
azamara
carnival
costa
celebrity-cruises
seachefs
sakare
norwegian
star
tuicruises
clubmed